הסיפור מאחורי:

IDB

שם מנהל הפרויקט: מוראד חורי

שתפו:

פרויקט משרד חברת אי די בי ממוקם בבניין תוה”א – תל אביב  – קומה 27 שטח הפרויקט הינו 2,200 מ”ר נטו אשר מחולקים לחדרי הנהלה ומנהלים ,  2 חדרי ישיבות , אופן ספייס , קפיטריות ואזורי קבלה וחדר תקשורת.
במסגרת הפרויקט בוצעו עבודות בינוי, מיזוג אוויר, חשמל, גילוי אש ואינסטלציה.
במהלך הפרויקט נתקלנו בשני אתגרים מעניים וייחודים :
האתגר הראשון – רצפת רזינה

חלק מתוכנית הרצפה והפרוזדורים בעיקר אופיין כרצפת רזינה , הרזינה הינה רצפת בטון דקורטיבית העשויה ממספר שכבות בטון שבין כל שכבה ושנייה בוצע ליטוש וניקיון ובסוף 3 שכבות של חומר הרזינה ועד לקבלת משטח אחיד ויפה.

הבעיה העיקרית נובעת שהיו כמה סוגי ריצוף שונים , רזינה , פרקט ושטיח ולכל חומר עובי אחר , בכדי ליצור משטח אחיד , בצענו כמה יציקות מדה בשכבות שונות והוספת ספי הפרדה בין סוגי הרצפות.

עצם עבודת הרזינה הינו בשכבות , הצטרכנו לבצע אותה בפרק זמן ארוך , שלקח חודש עבודה קלנדרי במקביל לשאר עבודות המתבצעות באתר תוך כדי שמירה והגנה על השכבות ושמירת מוצר אחיד ובלי פגיעות ושריטות.
בגמר ביצוע רצפת הרזינה בצענו 3 שכבות הגנה למוצר עד סוף הפרויקט.

האתגר השני הינו ביצוע חדרי ישיבות במחיצות עגולות
כחלק ממחיצות רצפה תקרה הוגדרו כמחיצות עגולות וזכוכית עגולה שמתחת  למחיצות הוגדר התחברות שני חומרי ריצוף.
בכדי לבצע תכנון הנ”ל הכנו שבלונות מיוחדות והזמנו כל החומרים והפרופילציה וזכוכיות ביחד , במקביל התקדמו עם הכנות וביצוע וחומרי ריצוף לפי התוכנית.

התוצאה שקבלנו משביעת רצון ועונה לכל הצפיות והתוכניות שהוגדרו.

יש לציין שחברת אי די בי   הינה בבעלות חברה ישראלית פרטית בבעלות קבוצת משקיעים ארגנטינאית בראשותו של איש העסקים אדוארדו אלשטיין  כמזמין מאוד חשוב ומיוחד ובעל אופי וטעם מיוחד וייחודי ולכן כל הביצוע ודרך החשיבה לצורת הביצוע של העבודה נעשה בקפדנות ואיכות ורמת עבודה הכי גבוהה שאפשר לצפות תוך שמירה על לוח הזמנים הצפוף.

שלב אחרון בביצוע כל פרויקט הינו אישורי מכון התקנים שמהווה שלב מאוד קריטי ומאוד חשוב בפרויקט ובעיקר למזמין וכמובן מסירה סופית למזמין הפרויקט. בזכות המיומנות והסדר של מחלקת הנדסה במשרד, עברנו את הבדיקות וקיבלנו את כל אישורי האכלוס הדרושים.

כל פעולה ובעיה טופלה ובליווי צמוד של ידי מנהל הביצוע ומנהל הפרויקט וצוות המשרד. חשוב לציין כי חברת הפיקוח דוד רז ונציג המזמין ליוו את הפרויקט בכל שלביו ונענו לכל הבקשות, השקיעו מאמצים על מנת לקדם את הפרויקט ביעילות.
החברה הקצתה את  המשאבים הדרושים על מנת להגיע לתוצאה מקסימלית באיכות, בביצוע ועמידה בלוח הזמנים.

לסיכום, נהניתי מאוד לבצע את הפרויקט שהיה מאוד מאתגר ולימד אותי המון. מחכה בקוצר רוח לפרויקט הבא.

הסיפורים מאחורי ההצלחות