הסיפור מאחורי:

Deloitte

שם מנהל הפרויקט: ברוך אנג'לקוביץ'

שתפו:

פרויקט  Deloitteהסתיים בשקט ובסערה כשם שהתחיל- עמידה בלוח זמנים צפוף של 3 חודשי עבודה נטו תוך כדי שמירה על הסטנדרטים הגבוהים של חברת יניב הנדסה בתחומי האיכות, הזמנים והתקציב תוך כדי שילוב יצירתיות ודינמיות על מנת למסור ללקוח את הפרויקט ברמה אחת מעל המבוקש.

את הסטנדרטים הגבוהים של חברת יניב הנדסה ביטאנו ב-700 מ”ר שכללו בין היתר חדרי בוטים, חדרי ישיבות מקצועיים, מטבח מואר ומזמין וכן בחלל הפתוח שמשרה אווירה נינוחה והשראתית כיאה לחברה מובילה בתחומה. כאשר הוקפד לשמור על מוטיב חוזר שמתכתב כמעט בכל חדר וחלל והוא חומר הגלם האדיב ביותר- העץ.

את העץ בפרויקט Deloitte ניתן למצוא על הקירות בצורת לוחות OSB שהופקו במיוחד לחברת יניב הנדסה בטקסטורה ייחודית שנותנת מראה מבולגן אך מסודר וכן תחת הקפדה על תקני מעכבי אש מחמירים, דרך תקרת אריחי צמר העץ בחדרי הישיבות שבהתאם לרמת האקוסטיקה הגבוהה שהיא מספקת כך רמת האסתטיקה והדיוק ועד רצפת הפרקט האיכותית שמספקת מראה חמים וביתי לבאי המשרד. בחברת יניב הנדסה וכחלק מארגון הLEED הבינלאומי אנו רואים בערך המיחזור והשימוש בחומרים מין הטבע כערך עליון ומקפידים להשתמש רק במוצרים וחומרי גלם שעומדים בתקנים המחמירים של אנרגיה ירוקה ושמירה על הסביבה.

יצירתיות ודינמיות הם שם המשחק- כשהתבקשנו להעניק למטבח מראה ייחודי וחדשני בפרויקט  Deloitteהוחלט פה אחד לחפות את הקירות באריחים מיוחדים ולא שגרתיים שאופן ביצועם היה כפרויקט בפני עצמו. וכשמנהל הפרויקט מטעם חברת יניב הנדסה התבקש למצוא פתרון לאריחי התקרה שישלב פונקציונליות ומראה ויזואלי, הוא המציא תקרה אקוסטית חדשה יש מאין, שילוב של רשת ברזל וספוגים שחורים ומעובדים יצרו תקרה חדשה שכמו נותנת לנמצאים תחתיה הרגשה שלשמים אין גבול! זה מה שהלקוח שלנו אהב, בחר ובהמשך לכך בוצעה התקרה הייחודית לפרויקט זה.

המיקום הגבוהה של קומות הפרויקט במגדל היווה את אחד האתגרים המשמעותיים עבור צוות ביצוע הפרויקט וקבלני המשנה, הפרויקט דרש יכולות לוגיסטיות גבוהות והתגמשות לעבודה בשעות לא שגרתיות על מנת לעמוד בקצב הבניה ולספק לאתר את כל חומרי הבניה הדרושים ,לפנות את הפסולת וכמו כן לשמור על נהלי המגדל המחמירים.

פרויקט Deloitte היה כדוגמא לכל אנשי המקצוע בתחום הבניה על אופן שילוב כל היכולות לכדי מטרה אחת משותפת תחת עמידה בלוחות זמנים קפדניים אבל יד ביד עם בטיחות שהיא כנר לרגלי החברה בכל הפרויקטים. את הבטיחות אנו מתחילים עם יועץ הבטיחות מטעם החברה שמלווה כל פרויקט ונותן את הדגשים הייחודיים לכל פרויקט תוך מעקב ופיקוח צמוד של צוות יניב הנדסה במשך כל תהליך הבניה ועד למסירה האחרונה והסופית. בפרויקט Deloitte ניתן ציון מיוחד לצוות על שמירת כל הדגשים והנהלים החמורים בפרויקט הייחודי הזה, זאת כחלק מהקפדה שוטפת ובלתי מתפשרת על נהלי הבטיחות הנהוגים בכל אתרי הביצוע שלנו.

צוות יניב הנדסה ניחן ביכולת קריאת מצב, גמישות והיענות בהתאם ובכך מנע לא פעם תקלות ועיכובים אשר יכלו לדחות את מסירת הפרויקט וזאת בעזרת נהלי החברה המחמירים, הדרישות הגבוהות של הצוות וכן היכולת לבצע בקרה בתהליך, לנתח את הנתונים ולקבל החלטות בהתאם וכמובן לתעד הכל למען הפרויקטים הבאים שיבואו ולמנוע מבעוד מועד את הבעיות.

חברת יניב הנדסה מבטיחה פרויקט Deloitte כזה מושלם גם ללקוחות הבאים!

הסיפורים מאחורי ההצלחות