הסיפור מאחורי:

שם הפרויקט: צייס אופטיקה

שם מנהל הפרויקט: מוראד חורי

שתפו:

פרויקט משרדי חברת צייס אשר ממוקמים באזור התעשיה בר לב, שטח הפרויקט הוא 1000 מ”ר אשר מחולקים למשרדי הנהלה, חדרי ישיבות, איזור open space, קפיטריה ואזור קבלה.

במסגרת הפרויקט בוצעו עבודות בינוי, מערכות אלקטרומכניות, נגרות ומחיצות .FL

במהלך הפרויקט נתקלנו בשני אתגרים עיקריים;

האתגר הראשון בפרויקט היה אזור הקבלה אשר המערכות בו חשופות והתקרה מורכבת מלוחות אקופון התלויים מהתקרה באמצעות כבלי פלדה אשר מרוחקים 40 ס”מ זה מזה וגופי תאורה תלויים ביניהם. כך בעצם כל התקרה והמערכות חשופות ולכן היינו חייבים לשרטט את כל המערכות ולסמן את כל האביזרים התלויים לפני הביצוע.

לאחר סימון והכנה של המערכות צבענו את תקרת הבטון בשחור והכנו את כל התליות. רק לאחר מכן תלינו את לוחות הבאפלים וגופי התאורה שנדרשו להיות בגובה אחיד בהתאם לגובה התקרה. לכן, כל פעולה כזאת נדרשה לביצוע בדיוק רב ובקפדנות עם סימון מראש.

האתגר השני בפרויקט היה אזור הקפיטריה, בכל איזור זה המערכות חשופות והתקרה מותזת בטיח אקוסטי שחור בשתי שכבות בעובי של 5 ס”מ. לכן, נאלצנו לבצע את כל עבודת הטיח האקוסטי לפני ביצוע כל המערכות ורק לאחר ביצוע וייבוש שכבת הטיח יכלנו לתלות את כל המערכות וגופי התאורה. הבעיה העיקרית הייתה להגן ולשמור על שכבת הטיח האקוסטי השחור אשר סופג לכלוך ופגיעות בקלות, אין אפשרות לנקות ולתקן אותו לאחר מכן. לכן, בכל פעולה שבוצעה השתמשנו בכלים המחוברים לשואבי אבק ובשמירה צמודה וקפדנית בכדיי למנוע פגיעות בתקרה ובכדיי לשמור אותה נקייה עד לסיום הפרויקט. בכך, באמצעות ייעוץ והשגחה בקפדנות סיימנו את כל הפעולות בהצלחה ובצורה נקיה ומסודרת.

שלב אחרון בביצוע כל פרויקט הינו אישורי מכון התקנים שמהווה שלב מאוד קריטי ומאוד חשוב בפרויקט ובעיקר למזמין וכמובן מסירה סופית למזמין הפרויקט. בזכות הלחץ והסדר של מחלקת הנדסה במשרד, עברנו את הבדיקות וקיבלנו את כל אישורי האכלוס הדרושים.

כל פעולה ובעיה טופלה ובליווי צמוד של ידי מנהל הביצוע ומנהל הפרויקט וצוות המשרד. חשוב לציין כי הפיקוח והמזמין ליוו את הפרויקט בכל שלביו ונענו לכל הבקשות, השקיעו מאמצים על מנת לקדם את הפרויקט ביעילות.

החברה הקצתה את  המשאבים הדרושים על מנת להגיע לתוצאה מקסימלית באיכות, בביצוע ועמידה בלוח הזמנים.

נהנתי מאוד לבצע את הפרויקט שהיה מאוד מאתגר ולימד אותי המון. מחכה בקוצר רוח לפרויקט הבא.

הסיפורים מאחורי ההצלחות