הסיפור מאחורי:

פינסטרה

שם מנהל הפרויקט: רודי איבגי

שתפו:

חברת פינסטרה ישראל טכנולוגיה הינה חברה המתמחה בפיתוח מערכות להעברת וסליקת כספים .

הפרויקט ממוקם ברחוב עתיר ידע 1 בניין אושירה כפר סבא , בניין בעל 8 קומות מעל שטח מסחרי פעיל .

שטח הפרויקט – 4,500 מ”ר

אדריכל הפרויקט – גינדי סטודיו

פיקוח – דוד רז

פרויקט פינסטרה הינו פרויקט ייחודי מאוד המורכב מקומות 3, 4 הכולל קפיטריה ראשית  עם חלל כפול בקומה 4 , ומספר קפיטריות נוספות המפוזרות בקומות , חדרי ישיבות בגדלים שונים , פתיחת רצפה בין קומה 4 לקומה 3 הכולל גרם מדרגות פלדה המחבר בין הקומות ,עמדות עבודה בOpen Space הכולל אלמנט מסגרות עם צמחיה מעל שולחנות ומחיצות הצנעה מעץ בדוגמאות שונות , מקלחות מפוארות בקומה 3 , חדר מוזיקה מאובזר ביותר וחדר משחקים .

בפרויקט משולבים פרטי גמר ייחודים הכוללים חיפוי קירות עם עץ ,חיפויי קירות בפח מרוג ,דיינרים שמפוזרים בקומה וטריבונות לפגישות א-פורמליות  ,תקרות רשת פח מרחפות ,תקרות מעוצבות המהווים גם אלמנט אקוסטי ,מערכות חשופות בגמר צבע, נגרות מיוחדת המפוזרת בחלל הפרויקט כאלמנט אחסון דקורטיבי , וגופי תאורה ייחודיים לפרויקט.

הפרויקט כלל מספר אתגרים לא פשוטים כמו ניסור רצפה והצבת גרם מדרגות בין הקומות בלוח זמנים קצר ביותר , הרכבת מערכות בתקרות חשופות מה שמחייב עבודה מדויקת עם דגש על אסתטיקה ברמה גבוה יותר מהרגיל .

לוח זמנים של כחודשיים מה שגרם לעבודה סביב השעון עם צוותים מתוגברים עד רמה של כ150 פועלים בו זמנית עובדים בשטח .

הגורמים אשר תרמו להצלחת הפרויקט :

שילוב בין הרתמות הקבלנים לפרויקט עם מתן גב חזק בדחיפת הביצוע והמחויבות של כל אחד מהעובדים בשטח הוא זה שהביא לעמידה בלוח זמנים הלא ריאלי של הפרויקט.

יתר על כן, תמיכה רציפה וזמינות של המשרד {רכש, כספים} נתן שקט בביצוע .

מערכת בקרה בתהליך של יניב הנדסה גרמה לסדר ולמינימום טעויות בתהליך הפרויקט .

מסקנה אישית – עם מספיק רצון ניתן לעשות הכול!

הסיפורים מאחורי ההצלחות