הסיפור מאחורי:

שם הפרויקט: משרדי חברת סוויספורט בקש”ת

שם מנהל הפרויקט: יהודה טייטלבאום

שתפו:

פרויקט סוויספורט- פדקס קרית המטענים, נתב”ג

פרויקט משרדי חב’ סוויספורט מתפרס על 3 קומות בבניין ההנהלה והמרכז הלוגיסטי של חברת סוויספורט, שטח המשרדים כ2,000 מ”ר ברוטו.

קומת קרקע, קומת גלריה, קומה ראשונה. בקומת הקרקע בוצעו כ300 מ”ר משרדים קונבנציונליים עם חיפוי ג”פ על גבי הרצפות עבור עובדי התפעול של המרכז הלוגיסטי הממוקם במפלס הקרקע (בשטח של כ3,000 מ”ר). בקומת הגלריה חלק מהמתחם אופן ספייס ותקרות חשופות וחלק משרדים קונבנציונליים, עם קירות גבס משולבים חלקית בזיגוג. הריצוף בקומה זו הינו שטיחים. קומה ראשונה זהה באופייה לקומת הגלריה, הריצוף הינו שטיח משולב בריצוף ג”פ כשבילי הליכה. כמו כן, קפיטריה בריצוף ג”פ ותקרות חשופות עם ספוגים אקוסטיים לבליעת רעש. המיוחד בקומה זאת ריבוי אלמנטי בטון חשוף: קורות ועמודים. תוכננה תאורת לדים היקפיים שקועים בקירות הגבס בהיקף החדרים ולאורך פרוזדורים.

העבודות שנדרשנו לבצע הם : עב’ אינסטלציה וכיבוי אש, עב’ בינוי, חשמל, גילוי אש ,עב’ מיזוג אויר ואוורור, עב’ נגרות אומן , עב’ ריצוף ואלמנטים מתועשים (גבס).

אתגר מיוחד של הפרויקט היה התזמון בין בעלי המקצוע השונים. העבודה בוצעה באזור המוגדר בטחוני ממדרגה ראשונה, כך שכל עובד או ספק שנכנס למתחם היה צריך לעבור בידוק בטחוני, ללא עבר פלילי, ללא עבר פחעי, הכניסה חויבה בהצגת תעודת יושר. נושא זה הקשה מאד על העבודה ובכל זאת הושגה עמידה בלוחות הזמנים של הפרויקט.

עב’ הגמר החלו לפני סיום עבודות השלד, ללא קירות מסך, וללא איטום בגג עליון. ימים גשומים הקשו על מהמלך העבודה בשלבים הראשוניים עקב חדירות מי גשם לאזורי העבודה. עב’ הגמר בקומות הפרויקט נעשו במקביל לעב’ קבלן ראשי בשטחים ציבוריים.

נק’ חשובה לניהול מוצלח של הפרויקט נעוצה במערך הטפסים של החברה שלנו. מע’ ייעודית של חברת יניב הנדסה מאפשרת מתן שקיפות מושלמת מול מזמין העבודה כך שבכל זמן נתון מזמין העבודה יודע בדיוק מה בוצע ,מה הוזמן ,מה נחתם ,ומה יבוצע כמה ימים קדימה . מערך זה נותן לי כמנהל פרויקט שליטה מלאה בכל שלב במהלך כל הפרויקט .

הסיפורים מאחורי ההצלחות