הסיפור מאחורי:

Blue vine

שם מנהל הפרויקט: ברוך אנגלקוביץ'

שתפו:

פרויקט BlueVine קומה ראשונה, 5 חודשי עבודה, 700 מ”ר של תכליתיות, פרקטיות ואסתטיקה שגובשו להן יחד בתהליך הבניה שבוצע ע”י “יניב הנדסה”.

בין החללים השונים שמרכיבים את המשרד השלם ניתן למצוא פון-בוטים, חדרי ישיבות השראתיים וכן מטבחון שפותח את התיאבון. כמובן שכל חלל כזה מאופיין בפני עצמו עם אטימות אקוסטית מושלמת לבידוד רעשים חיצוניים, בידוד תרמי מצוין לשמירת האקלים התוך משרדי וגימור שמדגיש את מטרת כל החלל.

את המורכבות היחסית של הפרויקט ניתן לראות דרך התקרה במעברים שנשארה חשופה, בהתאם לדרישת הלקוח, כאילו גוף האדם היה עטוף בעור שקוף שדרכו היה ניתן לראות את המערכות שלנו בנפרד ואיך כל אחד ואחת מהמערכות עם תפקידה השונה והייחודי מתחברים לכדי פעולה אחת מושלמת ופרודוקטיבית. מערכות החשמל לצד מערכות המיזוג לצד מערכות הגילוי וכיבוי האש ביחד עם המערכת המים הקומתית בסדר מופתי עם שמירה על כל התקנים החמורים כקלים והרמוניה שנועדו לשרת את באי המשרד שיוכלו ליהנות ולעבוד בצורה המקסימלית שניתן.

פרויקט BlueVine הינו אבן דרך בתהליך ההתפתחות של חברת יניב הנדסה.

הפרויקט הוביל בתחומו במורכבות בעבודות הבינוי שהתבטא בדרישה ליצור חלל מדרגות אוטונומי במרכז הקומה שיחבר בין הקומה העליונה, שגם בוצעה בהצלחה על ידנו, לקומה הנוכחית. את השלב המאתגר הנ”ל התחלנו בפיקוח צמוד של הקונסטרוקטור שנתן את ההנחיות הספציפיות לפתיחת הרצפה-תקרה בין 2 הקומות שמורכבת מלוחד”ים, דרך ניסור הרצפה תוך כדי תמיכת התקרה, שמירה על אילוצים שונים כמו ביצוע העבודות המרעישות בלילה כשהמשרד סגור ועד הצבת גרמי המדרגות מפלדה יצוקה במיקומם המדויק בחלל שנוסר באופן מבוקר.

המרכיבים השונים שעזרו לצוות הנהלת הפרויקט מטעם חברת יניב הנדסה, סידרו מיינו ודחפו את הפרויקט בצורה משמעותית ומדודה היו נהלי החברה הקפדניים בכל הנוגע למילוי הטפסים השונים וכן תהליכי המדידה ובקרה של העבודות השונות על מנת להתייעל מפעולה לפעולה מבחינת זמני ביצוע קצרים ותואמים את לוח הזמנים, איכות עבודה מהגבוהות בתחום וכן שמירה על תקציב הפרויקט.

הפרויקט הסתיים בליווי צמוד של צוות ההנהלה מטעם חברת יניב הנדסה שעמדה בכל הדרישות והתקנים המחמירים בעולם לעבודות באנרגיה ירוקה, הימנעות מזיהום אוויר וכן מחזור כל החומרים שנשארו בתוך זה ראוי לציין שגם באשפה החברה השתדלה למחזר את הפסולת בהתאם לקטגוריות הרלוונטיות וזאת מתוך דאגה שמלווה אותנו תמיד לכדור של כולנו!.

את פרויקט BlueVine מסרנו לאחר כל הביקורות הרלוונטיות והאישורים הדרושים ובתוכם האדריכלים הממונים, היועצים, מכון התקנים הישראלי מערך כיבוי האש של מדינת ישראל וכו’.

ברכתי שירבו פרויקטים כאלה עם רוח סוחפת מלמדת ומאתגרת שמביאה איתה הגשמה הוצאה מהכח אל הפועל ועשייה חיובית ומוצלחת.

הסיפורים מאחורי ההצלחות