בלוג

שם הפרויקט: Renault

שם מנהל הפרויקט: רודי איבגי

פרויקט רכבים אוטונומים רנו קריית עתידים  ,

פרויקט מורכב ממשרדים ומעבדת רכבים אוטונומים רנו נפרס על 1500 מ"ר המחולק ל2 אזורים הממוקם בקריית עתידים בניין 7  .

הפרויקט הינו ייחודי ומורכב מ2 אזורי עבודה שונים האחד שטח משרדי מנהלים ושטח עבודה בOS כולל קפיטריה , חדרי שקט , וחדרי ישיבות ,

השני הינו מעבדת רכבים ,הכולל חניות עם עמדות עבודה , עמדות טעינת רכבים, קפיטריה , חדרי ישיבות , ומחסנים .

הפרויקט כלל מערכות חשופות בשטח הכניסה לרכבים ושטח המעבדה  , חדרים עם תקרות מעוצבות ושונות , רצפת אפוקסי וסימני רצפה שונים  .

משרדים כללו תקרות מעוצבות , גופי תאורה ייחודים , חיפוי רצפות בשטיחים וLVT דמוי פרקט

תכולת העבודה של יניב הנדסה כלל בין היתר מערכות  בפרויקט :איטום רצפת הפרויקט, הכולל איטום וניתוב גזים , בינוי ,מערכות מיזוג, שחרור עשן ואוורור , אינסטלציה סניטרית , מערכת כיבוי במים , חשמל ,גילוי אש  , מערך חדרי שירותים ב2 אזורים שונים .

אתגרים בפרויקט :

הפרויקט ממוקם בקומת חניון 1- עם חצרות אנגליים הכולל ביצוע יציקת בטון על כל השטח כולל איטום רצפה וקירות וניתוב גזים מהשטח , עבודה מתחת לבניין פעיל ששימש חניה ומחסנים .חפירת תעלות לטובת ניקוז גזים , איטום רצפות וקירות , ויציקת בטון מוחלק בעובי כולל של כ15 ס"מ .

כל מקצוע בפרויקט היה מאתגר בפני עצמו, עבודה עם תקרות חשופות דורשות עבודה מקצועית וסופר אסטטית הכולל תעלות חשמל , תעלות מיזוג ויחידות מיזוג צבועות , שילוב של תקרות צפות במעבדה מעל עמדות עבודה .מערכת בקרת כניסה בסטנדרטים של חברת רנו העולמית .

האתגר הרציני ביותר של הפרויקט היה הכנת הפרויקט לאירוע רב משתתפים חשובים ביותר בזמן קצר ביותר  הכולל את ראש עירית ת"א , מנכלים של חברת רנו , סיטרואן העולמי, קרסו ועוד משתתפים רבים

העבודה התנהלה ב3 משמרות עם חפיפה של בעלי מקצוע בתזמון מושלם ביניהם לטובת המשכיות  והשלמת עבודות משולבות בצורה מושלמת ללא עיקובים

מסקנה אישית שלי ,

פרויקט מצליח חייב צוות עם רוח לחימה ,מקצועיות ונחישות לעמוידה במטרה .

עם צוות מקצועי השמים הם הגבול..